Om att bli kändis.

Det hände en liten kul sak i fredags.
Jag hade skrivit in till Västervikstidningen tidigare dom sökte människor bakom barnvagnen stod det.
Jag skrev att bakom barnvagnen är jag ju inte men bakom två barn, fyra barnbarn, eget företag bloggare och lite annat...
I fredags fick jag ett mail dom ville komma och göra en intervju med mig.
Jättekul, så jag fixade och styrde till det.
I måndags kom Anna en jättetrevlig tjej från tidningen och vi hade en trevlig förmiddag på jobbet.
Jag pratade (jag kan ju det) och hon skrev så pennan glödde.
Hon fick till det så bra i tidningen, fick med allt.
 
Här kan du läsa artikeln!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Jätteroligt! Men här på bloggen går det inte att klicka på den. Kanske kan du prova att klippa ut och klistra in eller länka direkt till tidningen så at fler kan läsa artikeln. Jag läste den i min mail och där fungerade det med länken.
Kram!

Svar: Visst var det kul. Jag ska skriva ett nytt inlägg i kväll och se om det kan funka. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Nu fungerar länken! Har testat och läst igen.
kram!

Svar: Ja det blev lite konstigt men nu har jag lärt mig. Mathias sambo Jenny hjälpte mig hon är i Stockholm på kurs men hjälpte mig på " distans" Hon är jätteduktig. Hon har startat ett eget företag också gör hemsidor.
Hoppas allt är bra med dig, vilken härlig resa du gjort. Kul att följa med. Jag ska tillbringa helgen i Karlstad andra steget Ayorveda. Trevlig helg och stor kram. 💞
Trevlig helg och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Anonym

Så fin blogg du har!!!!💕💕💕

Svar: Tack. 👍😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Pernilla

Så roligt och gratis marknadsföring! Plus, plus!
Nu ska jag läsa den.
/P

Svar: Ja jättebra, kul att vara med i tidningen. Nu är vi i Karlstad på andra steget Ayorveda kurs. Härligt hotell. Ha en bra kväll. 😉
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :