Vila

 
Ett bra citat tycker jag.
Visst är det viktigt att stanna upp och vila, tänka efter och ta hand om sig själv.
I dag är det en sån dag, vilodag.
Vi har varit ute och cyklat en tur i det fina vädret.
Jag träffade till och med barnbarnen en stund dom skulle också ut och cykla.
Jag gjorde en god lunch förut när vi kom hem. 
 
 
Korvstroganoff som jag blandade i ärtor när jag stekte korven det var lite spännande smaker.
Och så matvete till det, mums. 
 
Solen skiner i dag, det är 5 grader varmt och väldigt behagligt väder.
Väggarna börjar komma på en nu när solen visar sig.
Vi längtar till ön och får väl ta oss en tur så fort det går.
Det är säkert ingen värme vid sjön men snart så...
 
Jag sitter som katten på bilden i dag med datorn i knät och skriver.
Om du får läsa det nån gång...kanske det, man vet aldrig.
 
Ha en sön helg/ vi hörs. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilodagar behövs definitivt, särskilt om man vanligen har mycket runt omkring sig.

Det lät spännande, det där du skriver på datorn...hm..ja vi märker väl om du berättar mer om det vid ett annat tillfälle!

Kram och ha en fin fortsättning på Lördagen!

Svar: Ja visst behövs det och jag känner lite i halsen och näsan rinner lite. Hoppas det går över när jag får sova, ska snart lägga mig tänker jag. Jag har ju alltid tänkt på att skriva en bok...som sagt vi får väl se. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Louise Baumgärtner

Och vilken härlig blogg du har! Och, glömde jag att skriva i svaret till dig på min sida; självklart ska du skriva en bok om du vill :)

Svar: Jag har börjat lite smått, blir säkert jättebra. Här i Västervik har det regnat i dag men nu skiner solen så det blir nog en söndagspromenad. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Dessan

Vila behövs absolut så man orkar fortsätta☺️Korvstroganoff blev det hos oss också 😄Kram

Svar: Så sant. Ha en bra dag. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :