Hopp och dans

 
 
I lördags kväll var vi hos den här familjen i Gunnebo. 
Vi blev bjudna på hemgjord rotfruktspizza,
Det var jättegott och lite ovanligt.
Vi dansade till ett spel på tvn, jag hängde med tre gånger det var lagom för mormor. 
Det var jättekul och så nyttigt att röra på sig. 
 
I går på söndagen kände vi att vi skulle hitta på nåt.
Leia föreslog att vi skulle åka till 
 
 
i linköping.
Och så fick det bli.
Vi tog med Bettan och barnen, (Mattias jobbade.)
Stort var det och bara studsmattor överallt.
Dom gjorde volter åt alla håll, det var så man blev rädd.
Men dom är duktiga. 
 
 
En timma hoppade dom sedan var dom så trötta.
 
Vi åkte till ikea o åt mat, handlade lite och "flanerade" lite innan vi styrde kosan hemåt.
 
 
Leia träffade tomten, kanske lite tidigt men vad gör väl det...
 
 
Jag har ett träd precis utanför jobbet som är så vackert.
Det ändrar färger nästan varje dag.
 
Mina 50% i komun funkar bra.
Men det känns som jag skulle behöva vara där mycket mer.
Det är många som behöver en egen stund med lite massage/beröring.
Men jag gör så gott jag kan på den tiden jag har. 
Och jag hoppas och jag vet att det är uppskattat.
 
Jag har mycket bokningar framöver och det är ju kul.
Härligt med en stor kundkrets.
Jag har ju haft eget företag nu i 8 år lite drygt så tiden går.
Många handlar också av forevers härliga aloe vera produkter.
 
En lugn och skön kväll framför tvn blir det här.
Ha en bra kväll / 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Att hoppa runt sådär måste ta på krafterna.
Lät som en mysig dag för er.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja dom var slut efter en timme. Jag skulle inte orka en fjärdedel. Det var så mysigt att va med dom. Livets efterrätt. Kram ❤️
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Det har hänt en del hos er :) Härligt att träffa fam.medlemmar kan jag tänka mig. Kram

Svar: Ja det händer mycket hos oss. Det är fullt upp. Kul att ha barnen så nära, en riktig lyx. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :