En vanlig måndag.

 
 
 
Vi var förbi Bullerbyn ( Björnsholm)  i går.
Potatisen har kommit upp.
Så kul, det är bara att kupa dom nu när dom växt lite till.
  
Jag satte nog gurkfrö alldeles för tidigt.
Plantorna växer.
Men man lär sig av sina misstag.
Nästa år sätter jag dom senare.
Snart tar vi med dom till ön och hoppas på gurkskörd.
Mathias och Jenny ska få ett par att ha i sitt växthus.
 
Men det är ju mysigt att ha ett grönt vardagsrum.
 
 
 
 
Nu ska jag cykla iväg till mitt härliga jobb med de boende på Vapengränd.
 
Ha en riktigt bra måndag och en härlig början på nya veckan. 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

visst är det fint med grönt & hoppas det blir mkt av det :) önskar er en fin pingstdag kram
Evas blogg

Svar: Jag satte gurkorna här ute i fredags, men dom ser så där ut. Vi får väl se vad det blir. Ha det bra ni med. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :