Mycket festande blir det.

 
Jag var på tjejträff i går.
Men funderade nu på en sak.
Hur länge ska vi säga att vi ska på tjejträff...tanträff kanske.
Men ålder är ju bara en siffra så det får bli tjejträff.
 
Hur eller hur så hade vi jättetrevligt.
Mycket prat, skratt en del vin och jättegod mat.
 
Vi ventilerade en massa livsviktiga saker.
Det är så kul att ses och vi har haft träffar i 30 år.
Så nästa år får vi hitta på nåt kul, kanske nåt spa eller något för att fira det.
Vi var hos Inger den här gången.
 
Så god mat vi fick.
Morotsoppa till förrätt.
 
 
Det blev tyvärr ingen bild på det andra.
Potatisbakelse, vildsvinskött, sås och sallad.
Jättegott.
 
Och till efterätt hemgjord glass med bär,
Vi gick inte hem hungriga ska jag tala om.
Mums. 
 
I går på förmiddagen bakade jag bröd.
Havregryn som man mixar till mjöl, valnötter aprikoser och filmjölk.
Ett riktigt bra matbröd, utan vetemjöl.
 
 
En promenad hann jag med i går också.
Och det blir fler i dag i det fina höstvädret.
 
 
Jag tar väl ett tag i mina böcker också, blir nog lite antioxidanter som jag ska gå igenom i dag.
Kanske kolhydraterna och proteinerna också måste få va med, vi får väl se. 
Till kvällen blir det fest igen.
Den här gången är det på mcklubben det ska festas.
Ska bli kul att träffas.
 
 
Jag önskar alla mina bloggläsare en trevlig allhelgonahelg.
 
Ta hand om er och varann.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :