Några dagar på resande fot.

 
 
 
Den här veckan har jag varit i Göteborg och hälsat på Christina.
Jul på Lisseberg kan verkligen rekommenderas.
Så fint med alla ljusen och så mycket att titta på. 
Isdans var det också och det var jättefint att se. 
 
Det är ju konstgjord snö men det hade snöat på natten också så det blev ännu vackrare.
 
 
 
 
 
 
 
En härlig kväll hade vi där, köpte lite varm glögg och det var gott.
Det var kallt ute -9,4 grader när vi kom hem.
 
Vi besökte också Forever shoppen och det var kul att se "live" eftersom jag bara skickar efter annars.
Härligt att kunna plocka till sig varor, den affären gillade jag. 
 
 
 
 
Vi tog också skogspromenader när jag var där, dom bor så härligt med skogen intill.
 
 
Så friskt och skönt.
 
 
 
 
Så jag har fått min dos av snö nu för hit har den inte hittat än.
 
Men hoppas det kommer lite. 
 
Nu  är det dax att åka och jobba, har fullt upp på simhallen i dag.
Ska ta med mig lite julklappar att sälja också om det är någon som är sugen på det.
 
Ha en skön torsdag och ta hand om dig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilka vackra och stämningsfulla foton du visar.
Ha en fortsatt fin dag!
Kram

Svar: Det var så fint med alla ljus och snön. Men nu är det milt och tråkigt igen. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vad trevligt med en tur till Göteborg och ett besök så här års på Liseberg måtte ha varit en riktigt "höjdare" Har aldrig vari där före jul Förra året var jag på jobbresa i göteborg till nyår men då var Liseberg stängt.
Takc för vackra bilder och turen till Göteborg.
kram!

Svar: Kul att du följde med till Göteborg, det var jättehärliga dagar. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Vilka fina bilder från Liseberg! Wow! Otrolig känsla när det är snö också. Önskar dej en trevlig tredje advent.
/P

Svar: Ja det var jättefint där och som du säger snön gör mycket. Ha det så bra.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

mysigt, ja vi var ju dk där var det oxå mysigt o juligt :) fina bilder vännen stor kram till er <3

Svar: Visst är det härligt med julen. Men tiden går ju så fort...kram. 💞
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :