Snart slut på min dag.

Tack alla för grattishälsningar, sms och telefonsamtal i dag på min födelsedag.
Dagen började med en överaskning av dottern med fam. 
Helt plötsligt stod dom utanför dörren men det var sagt att dom var på väg åt ett annat håll...
Lurad....men väldigt roligt, jag fick fina teckningar och en blomma. 
Leia hade ritat av mitt rum där jag jobbar, jättebra gjort.
Fanny och jag går och handlar och jag spelar gitarr. 
Älskade barn.
 
 
Sonen med sina barn har förgyllt min eftermiddag.
Dom blev bjudna på mat här, köttfärsås och spagetti det gick hem.
Vi fikade med en hemgjord tårta som dom hjälpte mig att göra. 
Jag fick så fina teckningar av Anton och Stella. 
Mycket hjärta och det känns bra i mitt hjärta...
Så härliga, gulliga och älskade barnbarn jag har.
 
 
 
 
 
Så härligt det känns att få så mycket av barnbarnen. 
Jag önskade mig bara teckningar av dom och det fick jag ju. 
 
Jag har en låda där jag samlar på det jag fått av dom under åren och den är jag rädd om ska jag tala om
Det är nog det bästa jag har.
 
Vi har en mysig fredagskväll med lite varma mackor.
Det räcker så gott till mig med det enkla.
Bara vara, sitta och summera veckan med gubben min. 
Han hade med sig så fina rosor till mig i dag när han kom från jobbet. ( gullig gubbe )
 
 
 
 
I morgon ska jag på nya upptåg.
Ska gå en kurs i Linköping som har med jobbet att göra. 
Det ska bli jättekul så det blir både lördag och söndag. 
Jag har ju jobbat länge nu med massage så lite nytt är väl aldrig fel. 
Kunskap är inte tungt att bära, eller hur. 
Och så kul att få lite nya bekantskaper och dela erfarenheter med. 
 
Ha en trevlig helg det ska jag ha.
Och än en gång tack till er alla som grattat mig. 
 
Kram på er. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Hjärtligt grattis i efterskott.
Vilken härlig dag du fick.

Ha en fortsatt fin helg!
Kram

Svar: Tack för det, snart din tur att få teckningar du ska se att det är det bästa. 💞 Ha det bra och kram till dig 💞😏
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Lotta

Grattiskram i efterskott. Så fina presenter, förstår att du blev glad över dessa fina teckningar. De där varma smörgåsarna så otroligt goda ut.
Visst är det kul att går på kurs, många trevliga möten och lite nytt att fundera över.

Ha en fortsatt fin helg!

Kram

Svar: Jättekul att gå på kurs och få lite " nytänk" Kram och ha en bra dag.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Åhh, vilken härlig dag! Och Grattis i efterskott!
/P

Svar: Tack för det, ja den dagen var jättebra. Ha en skön dag och början på nya veckan.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Jag har varit på resand efot, senast till London och har helt missat att du fyllt år. Skickar ett sent varmt och hjärtligt grattis till dig. Vilken fin dag! Roligt att bli överraskad.
Stor kram!

Svar: Tack för det, ja dom kommer ju ibland dessa dagar...och det bästa man kan få är ju teckningar av barnbarnen. Stor kram till dig 💞
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :