En lång cykeltur.

 
I går cyklade vi till Bergs slussar. 
Det är 2,1 mil enkel och så lika långt tillbaka.
Det var så varmt och luften stod stilla.
Så vi var ganska trötta på kvällen, ingen behövde vagga oss till sömns.
 
 
Så fint bredvid kanalen, men i varmaste laget för en så lång cykeltur.
Men vi hade det mysigt och åt god mat vid slussen.
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror att fåren är varma också, tänk att gå med päls i värmen...
 
 
Så fin campingen är, rent och snyggt.
Trevlig personal.
 
 
 
 
 
 
I morron far vi vidare på nya utmaningar.
 
 
 
 
Kan verkligen rekommendera dig att åka hit om du ska campa, jättefint och en härlig badstrand.
 
Ha en skön kväll. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Ha en fortsatt trevlig resa.

Kram

Svar: Tack vi har det bra, hamnade i Söderköping efter att ha hälsat på en kusin till Bengt som vi inte träffat på massor med år. Vi åker nog hemåt i morron, har campar klart för den här gången. Kramar 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vilken trevlig tur ni är ute på. Och perfekt att ta med cyklarna. Och en rejält lång tur blev det.
Tack för den!
Kram!

Svar: Ja vi har det bra och en lång tur blev det i värmen. Men fint bredvid kanalen. Kramar 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lotta

Åhhh vad mysigt! När jag åkte båtrutten med pappa så sa jag att där vill jag cykla när jag såg alla som cyklade på den lilla grusvägen. Förstår att ni var trötta efter den utflykten.

Kram

Svar: Det var jättefint, men för varmt för en sån tur. Men vi sov gott sen i alla fall. Kramar
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :