Vårmånaden Mars

 
 
Våren har väl inte kommit hit än men den kommer nog så småningom. 
Vi har ju härliga vinterdagar, en del bättre än andra...
Snöstorm och blåst är väl inte det bästa, men sol snö och lite lagom kyla är skönt.
 
Den här bilden är från mars förra året och den båten vill jag nog inte åka i.
 
En skön ledig lördagsmorgon har jag här, en kopp kaffe och lite bloggande får starta den här helgen. 
 
I dag blir det tvättstugan, gitarrkurs och lite annat smått och gott.
Kanske en långpromenad också. 
 
 
 
 
 
Trevlig helg till dig. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Trevlig helg till dig med!

Kram

Svar: Tack goa Millan. Stor kram 😏💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

låter mysigt vännen, här blir det oxå promenad o sen mys i kväll hoppas ni har det bra så hörs vi stor kram till er <3

Svar: Ha en skön söndag. Kram på er.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Anonym

Hej o tack för att du kikade in hos mej😄Dej har jag tappat bort eftersom det strulade med min blogg för ett tag sen. Men nu lägger jag till dej hos mej 👍🏻

Svar: Ha en skön söndag. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Lollo

Härliga bilder :)
Det var länge sedan jag var här, men nu har jag tagit mig i kragen.
Sådär mycket snö har inte vi. Här är det mest bitande blåst. I onsdags tror jag banne mig att det bokstavligt blåste småspik ... inget som tilltalar mig kan jag säga ;)
Men du bjuder på superfina vinterbilder. Så där ska en riktigt fin vinter se ut :D
Kram

Svar: Här har det också varit blåst och jättekallt. Men visst är det härligt med vinter om det är lagom av allt. Ha en skön söndag och trevlig helg på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Marita

Våren lär nog vänta på sig känns det som nu när mer snö kommit. Men lika bra att det snöar nu än senare,haha.... men den här tiden förra året var det barmark och man hade vårkänningar. Det fick vi minsann äta upp sen under påsken när snön vräkte ner istället. Nåja strunt samma, vädret gör som det vill och det är väl tur då har vi något att prata om..**..
Kram vännen och ha det fint♥

Svar: Ja nu är det riktig vinter, mysigt är det allt men kanske lite i senaste laget. Förra året var vi på folkraceträning på långfredagen och det blåste och snöade på tvären. Men som du säger vädret kan vi inte göra nåt åt ( som tur är) Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :