Nostalgidag.

Förra inägget kom iväg lite för fort tror jag ni måste ju få se lite bilder från vår härliga dag. 
 
 
Så fina bilar och så mysigt att se (och höra dom) 
Mycket aktivitet på Vapengränd i dag och vädret har varit toppenbra.
 
 
Det var lotterier, försäljning av vetekuddar, chokladhjul. 
Maten var den traditionella på 50-talet, korv med mos på bricka.
 
 
Jättefint ordnat av den härliga personalen.
 
 
Det kom två gullungar ( ja föräldrarna var ju med och för all del gulliga dom med ) 
och hälsade på. Tittade på alla fina bilar, åt mat, fikade och vann choklad. 
De boende åkte med i bilarna.
 
 
Det var lite dansuppvisning.
 
 
Och den duktiga personalen på Vapengränd ska ha en eloge för allt dom gör för dom gamla. 
En härlig dag har vi haft, jag tror alla är trötta och nöjda nu till kvällen. 
 
 
Här är i alla fall en som känner det som jag gjort mitt nu i dag och sover nog ovaggad sedan.
Jag har haft öppet uppe hos mig.
Hade en tävling dom fick gissa hur många kulor jag lagt i en burk. 
Det gick bra, vinnarna är utsedda. 
Det var vinster av presentkort på massage, flytande tvål och tandkräm från Forever. 
 
Som sagt en härlig dag är snart slut och helgen har ju knappt börjat än...det är ju för härligt.
 
Tjingeling från mig. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Härlig dag för gammal som ung.
Kul med nostalgi.

Ha ett fint avslut på dagen och dröm sött i natt!

Kram

Svar: Ja det var en kul dag. Jag har sovit gott i natt och sen blir det att hälsa på mamma och svärmor. Jag åker sen till ön vädret ser ut att hålla i sig.ha en bra fortsättning gpå helgen. Kram. 😊😍
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

men va trevligt Gittan förstår att du hade skoj o så fint det är hos dig o massage ja d går jag på var 3 vecka nu :) behövs kram till er o trevlig helg

Svar: Så härligt och bra för kroppen att gå på massage. Visst har jag fint hos mig en jättefin arbetsplats. Och så bra att ha allt på samma ställe med. Jag går på massage ibland men har ju att göra med att känna hur dom gör, yrkes skada tror jag bestämt👍👍 men det är bra för kroppen. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :