En härlig långpromenad

 
En långpromenad har jag varit ute på i dag på morgonen.
Vi var fyra galanta damer som gav oss i väg kl 9
Genom skogen, över stock och sten gick färden
 
 
 
 
Vilken förmån att bo så här nära skog, hav och natur.
 
 
En lisa för själen måste jag säga att det är.
Det är varmt och skönt ute, nästan lite kvavt.
Här tar vi det väldigt lugnt.
Vi har verkligen semester och tar vara på den.
Jag läser mycket, men ska nog in till stan i morgon tror jag.
På torsdag ska Bettan, Fanny en kompis till henne och jag gå på Diggilo i stan.
Tar med lite gott att äta och dricka. 
Jag ska vattna på jobbet och fixa lite annat också. 
 
Ja just det, är det någon som undrar...
 
 
Bilden får tala för sig själv........ 
Ha en skön dag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Härligt med vänner och långpromenad!

Ha en toppendag!
Kram

Svar: Visst är det så, nu blir det att åka till stan. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Men va kul att kunna sammantråla och gå en promenad tillsammans. :-)

Svar: Ja jättekul att ha sällskap när man går. Ha det så bra. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :