Fortsättning följer

 
Här kommer fortsättningen....
I går fick jag gå och plocka upp Linus härifrån...
Ja han är så envis så, bara ska dit och bli lite blöt om fötterna.
Där min fot är finns tråden där han alltså ska stanna då.
Och det är ju klart och tydligt att det bryr han sig inte det minsta om. 
 
I dag när jag tittade ut så vart var han tror du...
 
 
I samma blöta hål som i går...
 
 
När jag öppnade luckan för att sätta gång han igen så stod det
THANK YOU.
Så han är i alla fall ganska artig.
 
Ha en skön söndag. 

Kommentarer :

#1: Anci G

TÅLAMOD 😂 Linus vill bara upptäcka världen utanför linjen 😄

Svar: Ha ha, ja kanske det. Jag får väl ta med han till stan nästa gång så han får se sig om. 🤔😍
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Han verkar leva sitt eget liv den där robotgräsklipparen..hihi

Ha en underbar dag!
Kram

Svar: Ja det kan du räkna med att han gör. Kanske är snart på väg att bli återlämnad...kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

Ha ha kanske bara ute på en tur själv ha ha ha kram fina o hälsa

Svar: Ja det kanske är så bara. Kram och hälsa du med. 😍
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :