Om att titta på utsikten.

 
Jaha ja, står du där och tittar på utsikten eller....
Den är ju fin så, varför inte....
Men nu är det ju så att linjen gick ju långt därifrån.
 
 
 I dag har han verkligen smitit långt.
Linus har brännt sina skepp hos gubben min nu i alla fall.
Det är nu mera jag som får gå och plocka upp honom överallt.
Vända honom på rätt köl och tömma ur lite vatten då och då...
Det är ju lättare att hålla ordning på canadagässen eller på ett gäng treåringar. 
 
 
När han väl kom på " fötter " så gick han hem till sitt bo.
Vet du jag tror han skämms lite för att han är så olydig.
 
Nu har jag verkligen landat i semestern läst ut en bok och börjat på en ny.
Typ läst i två dagar.
Jag har läst i sängen, läst i soffan, läst på altan, läst när jag har ätit...
Får jag tag i en bra bok då släpper jag den inte. 
 
I dag har jag varit ute på en riktigt lång promenad.
Och det kändes att det behövdes.
En kompis och jag gick i nästan två timmar så härligt det var.
Vi ska gå i morgon också så ett par tjejer till följer med.
Vi träffade på ett gäng nyfikna kossor.
 
 
 
 
 
 
Alla kom fram och ville hälsa på oss.
 
Det var fortsättningen om Linus framfart här på ön...det är faktiskt lite spännande att se vad han hittar på och vart man ska träffa på honom. 
 
Tjingeling från mig
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :