Regn och en ny frisyr

 
 
Höst, hög luft, tända ljus, regn, mörkt...
Så mysigt.
Klart att det att inte är det kul om det regnar varje dag.
Men ibland är det så härligt med det vädret.
 
 
Skönt att sitta och mysa inne. 
 
 
Snart blir det frukost framför tvn en lördagsmorgon.
Lugnt och skönt.
Vi ska gå ut på restaurang och äta i dag.
Tjejträff tjejerna ska ut på galej, och våra gubbar tar vi med också.
Vi brukar göra så när någon av oss fyller jämt och just nu är det två som fyller samtidigt.
Så det blir dubbelt firande. 
 
Jag var och fixade ny frilla i går, så nöjd.
 
 
Carina Stilling i Gamleby är så duktig att fixa håret.
Henne byter jag inte. 
 
Jag åt lunch med svägerskan efter det.
Så kul att ses. Träffade en släkting också som jag inte sett på länge.
Tänk vad livet har myckat att bjuda på om man tar vara på det. 
 
Åkte upp till kyrkogården på väg ut till ön och satte lite blommor till mamma och pappa. 
 
 
Livet ändrar sig ju, det kan inte vara som det alltid har varit.
Men visst är det sorgligt att dom inte är med oss längre.
Mamma tyckte så mycket om blommor jag köpte till henne varje vecka när jag hälsade på.
Så lite blommor på graven är ju fint. 
Jag tror att hon ser dom. 
 
Älskade Saknade Mor och Far
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Deciree

Visst är det mysigt med regn när man får tända ljusen inomhus :) Förstår att du blev nöjd över håret...såg jättefint ut på dej. Kram

Svar: Ja jag är så nöjd med håret. Har ju haft lite längre nu över sommaren och det är ju bekvämt att sno upp i en tofs. Men nu ville jag ändra lite. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

Trevligheter, och visst är det härligt att mysa inne i regn o rusk ..fin i håret wow ja man saknar sina föräldrar :) kram till er båda

Svar: Det är mysigt med regn i bland. Kram och trevlig kväll till er.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :