Bilderna får tala för sig själva.

 
När jag gick upp i morse kl 6 såg jag från fönstret i sovrummet att solen var på väg upp.
Fina bilder tänkte jag så jag tog kameran och drog i väg.
 
Solen fick vänta på sig (tror den gick och lade sig igen.)
 
Den som inte vill se en massa bilder kan sluta här. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Solen tog nog sovmorgon i dag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En och en halv timma och 120 bilder senare.
Jag säger bara tur att jag inte har min instamatic som förr.
Då jag skickade i väg en filmrulle så kanske hälfen inte blev bra. 
Nu är det ju smidigt att bara plocka bort de som man inte vill ha.
Bara att knäppa på, och det gör jag ju som du vet. 
 
Allt var inte bättre förr, bara en del....
 
Det blir nog flera promenader i dag, får se om jag får med någon. 
Hoppas att solen tänker att gå upp nån gång i dag så den inte har en sovdag...
 
Nu i veckan händer det lite kul saker och jag lovar att berätta om det.
Men inte nu, den som väntar på nåt gott...
 
Ha nu en skön och trevlig lördag ta hand om dig och varann.
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Ja det är vackert där, vi fick ju sett lite då vi var där. Älskade hotellet vi bodde på. Trevligast var att vi sågs :) kram till er

Evas blogg

Svar: Det är så mysigt här och så kul det var att ses. Synd att vi inte hann åka till ön kanske kan bli en annan gång. Kram på er
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Lotta

Underbara foton! Jag älskar bilder. Visst är det bra nu när man kan klicka hej vilt för att sedan sålla ut det man inte vill ha. Ska bli spännande att se vad du ska hitta på för roligt i veckan.

Kram

Svar: Ja visst är det kul.att fotografera. Och bra att kunna fota hej vilt. Jag ska berätta det för dig, i morgon ska min måg komma och filma oss på jobbet. Vi ska göra Jerusalema dansen och har tränat i dag. Blir jättekul, han är så duktig på att filma och klippa i hop det. Du kan nog gå in på Västerviks kommun eller YouTube och söka på Gunnebo förskola så ser du filmen. Det ska bli kul kommer på bloggen sedan. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :