Om att dansa på jobbet

 
 
Godmorgon alla mina bloggläsare.
I dag vaknade vi upp till en solig dag och 10 plusgrader.
Jag har ledigt nu några dagar så då händer det lite av varje antar jag.
Det kanske blir att ta ett varv med kameran för det var ett tag sedan jag hade tid med det.
Jag ska skola om mina tomatplantor som växer för fullt.
Åka och köpa jord och handla lite. 
 
Här längst ner finns en länk till en bra film, jag hoppas det funkar.
Annars kan du gå in på youtube och söka på Vapengränd Jerusalema.
 
Jag kan lova att du blir glad. 
 
Önskar dig en skön torsdag och en trevlig stundande helg. 
 
 
 
 
 
https://youtu.be/6AX8UXnOnqY
 

Kommentarer :

#1: Marianne

Hoppas du får några fina lediga dagar. Ja jag måste också köpa jord nu. Tomaterna börjar stå trångt i sina små krukor.
Och så ser vi fram mot lite fina vårfoton. Det börjar ju hända lite nu i naturen.

Ha de så bra och njut av solen när den visar sig.

Svar: Nu har de fått mera plats här hos mig hoppas att det blir många härligt goda tomater. Jag ska ju få hem ett växthus i vår som vi ska sätta upp på ön. Ha det bra.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :