Trevlig fredag

 
 
 
Morgonen började med en lång stavgångspromenad.
Solen hade just gått upp det var -3 grader friskt och skönt.
 
 
En god frukost när jag kom hem.
 
 
Jag får väl snart döpa om min blogg till gittans matblogg i stället...
Lägger in så mycket bilder på mat.
Jag tycker om mat, tycker om att laga mat, läser om mat och näring.
Och så tycker jag det är kul att fotografera mat.
 
I kväll blir det plankstek här, kan va så att det kommer nån bild.
 
 
Mandarinanden som jag fick en bra bild på en annan dag när jag var ute på jakt efter den.
Det gav bra resultat.
 
Nu tar jag helg och önskar dig en skön sådan. 
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Härligt att få sätta sig och mumsa efter en skön promenad. Frullen såg verkligen god ut, helt i min smak. Här har också varit kyligt på morgonen, idag har det även blåst så det var svinkallt när Eddie och jag gick hem från jobbet vid sjutiden idag.
Hoppas din helg varit trevlig!

Kram

Svar: Ja visst är det skönt att gå en promenad och sedan en god frukost. Men kallt är det ute. Ha en skön kväll. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :