Fint väder och långa promenader.

 
 
I dag har det blivit mycket promenerande här.
På förmiddagen åkte vi ut till lysingsbadet och kikade på golfbanan.
Det var några som spelade så om vädret är bra i morgon åker vi dit och spelar lite.
Man blir ju sugen på det nu när våren närmar sig.
Vi gick en runda och det är mycket husvagnar som står kvar där.
Det ska bli kul när vi ska åka med den också.
 
 
Så mysigt det är att se olika platser.
Det finns så mycket fint här i sverige.
Jag har ingen längtan att resa långt.
I går åkte jag ut till lerboholm och tittade på ön.
Bettan följde med, dom var i stan och handlade så jag hämtade upp henne.
Vi gick en runda där ute sedan var jag med henne hem.
Vi gick i Gunnebo också.
Jag blev bjuden på fika och semla där. 
Mycket långa promenader har det blivit i helgen. 
I dag kom fam Berg in hit för att gå en runda och vi hängde på så klart.
Vi gick runt slottsholmen det blåste lite kallt men var skönt i solen. 
Så vi har nog fått ihop våra steg den här helgen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu längtar vi hit ut.
 
 
Ha en skön kväll och början på nya veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :