Är det sommar eller höst...

 
 
Vilket sommarväder det har varit i dag.
Så varmt och skönt.
Vi gick en runda (inte på ön då) utan på fastlandet och hämtade tidningen.
Jag tog mig ett dopp när vi kom tillbaka, svalt och skönt.
Erbjöd gubben min att följa med men han tackade nej...
 
 
Man kan ju börja undra...
Men det är ju inte mycket som stämmer i den här galna världen så varför ska vädret göra det ??
...
 
Jag har bakat rosenbröd i dag.
Det var länge sedan gjorde det mycket förr.
De blev jättebra.
 
 
Jag har fixat lite i växthuset, klippte bort lite blad på gurkplantorna och hittade tre gurkor.
Plockat upp lite potatis i sandlådan. 
 
 
Vi har lagt i ett par nät så får vi se om vi får nån fisk.
Tog en liten tur med båten i det fina vädret.
Vilken förmån att få bo här.
 
 
Jag saknar mina mormorsrutor som jag gjort på kvällarna vid tvn.
Men jag hittar nog på nåt annat, har ju mycket garn kvar. 
 
 
Paradiset på jorden. 
 
Natti Natti.

Kommentera inlägget här :