Snöpinnar på plats

 
 
 Hoppas din helg har varit bra så du har laddat batterierna till den nya veckan.
Jag är full laddad nu, solen har visat sig hela helgen och det kan man ju inte bli annat än glad av.
 
 
 
 I dag har jag varit och lämnat bilen för att få på lite extralyse, vintern och mörkret är ju på väg och det är viktigt att se bra när man är ute och kör.
 
 
 I går var vi en sväng ut till ön, vi har ju roddbåten i än.
Tog en tur och tittade till vår ö, lite vemodigt att lämna den för vintervila men ändå så mysigt att krypa in i lägenheten när höst och vinter kommer och knackar på.
Vår och sommar kommer fortare än vi anar och varje årstid har ju sin charm.
 
 
Jag tog vara på solen och det var riktigt skönt där ute i lä.
 
 
Vi sätter upp snöpinnar varje höst.
Det är ju ett sommarstugeområde där vi åker från till ön och en samfällighet.
Så vi var ett gäng som gick och satte upp pinnar, härligt promenadväder var det med sol.
 

Nu önskar jag dig en skön söndagskväll och en bra början på nya veckan.
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Vilka vackra bilder och extra mysigt att vistas ute i solsken.
Lite vemodigt att flytta in till stan men också mycsigt med ombytr. Och våren är snart här igen.
Perfekt att hjälpas åt med snöpinnarna för de gör nytta.
Trevlig kväll!
Stor kram!

Svar: Ja vädret har varit toppen och det är mysigt att flytta in till stan och nära till allt. Stor kram till dig med.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ezter

Så mysigt med en ö :) Det har verkligen varit fint väder i helgen!

Svar: Ja det är vårt paradis som nu ligger i vila till nästa vår. Vädret har ju varit härligt. Önskar dig en bra början på nya veckan.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: TantGlad

Underbara vackra bilder jag blir glad över. Så mycket energi man får ifrån naturen. Det är helt otroligt.
Ha en fin ny vecka och stor kram.

Svar: Visst får man energi från naturen och skiner solen är det ett plus. Ha en bra början på nya veckan och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Lotta

Ser så mysigt ut med er lilla ö! Som sakt varje årstid har sin charm, och vintern med ljus och soffhäng kan vara skönt efter våren/sommaren/höstens påtande och fixande.
Jag har lite projekt som ska bli klart i min stuga nu i vinter. Eftersom jag inte åker till landet långt borta i år så får jag lägga de pengarna och energin på stugan istället.
Trevlig måndag till dig!

Kram

Svar: Det finns ju alltid lite att göra på "hemmaplan " också. Ha en skön dag här regnar det i dag. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Pernilla

Tänk om ändå den svala perioden fått vara kortare änn den varma. Det ändå 6 månader tills vi får njuta av värmen igen. För lång tid, tycker jag.
/P

Svar: Visst är det skönt med värmen men jag är nog en höst och vinter människa tror jag. Det är skönt med lite av varje i lagom mängd, det går snart till våren igen. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :