Vardagslyx

 
Nytvättat pärla hade jag i går, lämnade den på en biltvätt här i allen  och det blir så bra.
Vi brukar göra det och är så nöjda. 
 
 
Under tiden gick jag en promenad här i stan och hittade dom här. 
Så fint med liljekomvaljer. 
Stora var dom inte men dom är på väg. 
 
 
En tur ut till ön tog jag för det ryktades om att  det varit skarv där ute, och det var sant...
Hoppas att dom ger sig av. 
 
 
 Lite vardagslyx blev det i går också även att jag jobbade lite. 
Vi är ett gäng tjejer som brukar träffas och dom kom in på relaxen i simhallen.
Två av dom kunde tyvärr inte komma. 
Dom bokade massage hos mig ( relaxen ligger i anslutning till mitt massagerum ) 
Jag hade köpt sallad till oss så vi åt det tillsammans. 
Dom fick massage, vi pratade skrattade fikade och hade trevligt. 
 
Det kan man väl kalla vardagslyx i alla fall . 
Ett tips, samla ihop ett gäng och boka massage hos mig  ta med nåt gott att äta. 
Ett härligt tillfälle att umgås och ha trevligt. 
 
 
 
 
 
Mycket prat och en hel del skratt blev det som det brukar när vi ses. 
Tack tjejer det gör vi om. 
 
Trevlig helg. 
 
 

Kommentarer :

#1: TantGlad

Haha..roliga bilder. Synd vi bor så långt ifrån varandra annars har jag kommit.
Kram till fina du och trevlig helg

Svar: Snapchat är så kul, härligt att skoja lite ibland. Kram och ha en skön kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Days by Johanna

Låter som en härlig dag. Måste med tvätta bilen haha

Svar: Ja det var en mysig ef. Visst är det skönt att ha en ren bil. Ha en skön kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Millans Värld

Det låter som riktigt härlig vardagslyx.
Sånt behövs emellanåt.

Ha en toppendag!
Kram

Svar: Ja det behövs verkligen. Ha en skön kväll. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Mysigt ni haft det, o så fina ni är :) ja du maken vill oxå lämna in bilen o få den tvättad :) fin är hon oxå ;) kram från oss

Svar: Det är värt det att få den tvättad, 250 kr kostar det då gör dom den fin både ut och invändigt. Och det är väldigt välgjort, så kunde jag ta en promenad under tiden. Kram till er.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :