Ansiktsmask med tillbehör

 
På eftermiddagen i dag har jag haft besök på jobbet.
Och inte vilket besök som helst.
Fanny och Leia tog med sig sin mamma och var sin kompis på spa. 
 
 
 
Dom gjorde rengöring och lade på en ansiktsmask som jag tog bort med varma handukar.
Det tyckte dom var skönt.
Ansiktsvatten, serum, ögoncreme dagcreme ja allt efter konstens alla regler.
 
 
 
 
När vi hade gjort klart fikade vi på Vapengränd med både bullar, kakor och läsk.
Nu är alla redo för en ny vecka med skola och jobb.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

men va mysigt Gittan o det är uppskattat förstår jag :) kram till er

Svar: Ja det var uppskattat av oss alla. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Vilken mysig tjejdag ni hade!

Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja det var en mysig eftermiddag med mina tjejer. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Så mysigt! Och alla ser väldigt nöjda ut.
Kram!

Svar: Ja det var uppskattat tjejer tycker ju om sånt. Dom tycker det är så kul att vara hos mig och hjälpa till att packa upp varor och sätta på lappar och styra. Kanske tar över mitt företag sen, vem vet. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :