Två mysiga dagar med två mysiga tjejer

 
 
 
 
Vi har haft en härlig helg i Jönköping.
Bettan och Fanny var med oss.
Hotellet var ganska gammalt men fint och frukosten var helt ok.
I dag på hemvägen var vi på A6 och Ikea.
Det blev en hel del som fick följa med oss hem.
Jag köpte en väska för jag behövde en (till)
 
 
Vi åkte till Huskvarna fabriksmuseum och det var så kul att se.
 
 
 
 
 
En bambino det hade våra barn och åkte på kommer jag ihåg.
 
 
Mycket saker som man kommer ihåg sedan 70-talet
 
 
Undrar just om den här robboten är bättre än vår Linus
( Som inte håller sig på linjen och inte ens innanför) 
Men den är väl inte simkunnig den heller kanske.
 
 
Eller den...
Men tror inte den heller kan simma.
Den är nog inte uppfunnen än.
 
Vi har två små godingar som sover hos oss i bäddsoffan i natt.
I morgon blir det lek och bad igen. 
 
Nu är det natti natti i stugan.
Lite svårt att sova det är VÄLDIGT varmt. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Dessan

Förstår verkligen att detta blev en trevlig vistelse. Att få mysa på tillsammans är ju trevligt😉. Kul med museum från förr. Kram

Svar: Ja det var en fin helg. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Låter fint med hotellövernattning i mysigt sällskap.

Idag har jag svalare luft och det känns så skönt!

Kram och ha en fin dag!

Svar: I dag är det skönare här också. Det skulle bli regn i morgon och gärna för mig. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vilken trevlig tur och museet verkade så roligt. Mycket här som jag kände igen.
Ha det fortsatt bra.
Kram!

Svar: Ja det var jättekul att se. Ha det bra du med. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :