Skolavslutningar och annat kul.

 
Det känns som jag har landat lite nu.
Det har varit en fullt upp vecka och det är ju inget ovanligt när det gäller mig.
Två skolavslutningar har vi varit på.
 
 
Tjejerna i Gunnebo hade avslutning på torsdagskvällen.
Var och tittade på dom och hörde alla fina sånger dom övat på.
 
 
Fanny slutade sexan ska börja ny skola och högstadiet .
Men vem tog tiden för oss, det var ju i går hon var en liten bebis ju...
 
 
Morfar och Leia.
 
 
Anton och Stella hade sin avslutning på fredagsmorgonen.
Jag var med och tittade på dom, hade med fika och dom sjöng. 
 
 
Lite fotboll måste man ju hinna med också...
 
 
I lördags hade vi lite besök på ön.
10 st kom, en del på motorcykel och en del i taxi.
Det var ju mcträff här i stan och vi känner ett gäng från norge.
Så kul att träffa dom även med en del språksvårigheter, men det gick så bra så.
Vi fikade en del badade vi tog lite öl och ett glas vin.
En mycket trevlig eftermiddag hade vi med mycket prat och skratt.
 
I går kom våra duktiga grabbar ut till oss på ön med en ny duchkabin som ska instaleras i morgon. 
 
 
 
Det blir säkert jättebra.
Kul med lite nytt.
 
Jag har fått en blödning i ögat i helgen.
Vaknade i lördags med migrän och ögat var så rött på det vita.
Det blev värre så jag var hos doktorn i dag.
Men det är inget farligt ser värre ut än vad det är.
Kanske kan vara en ide att ta det lite lugnt då....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och mina bilder. 
Ha en bra kväll.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilka fina foton du visar oss!

Kram och ha en fin dag!

Svar: Tack 😁 ja jag älskar att ta bilder och det passar ju bra att dela med sig av dom. Kram och ha det bra du med. ❤️
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Visst är det mycket roligt som händer så här i juni. Och givetvis är det extra fint att vara med på barnbarnens skolavslutningar. Och tiden, jan den försvinner snabbt.
Vad roligt med mc träff ute på ön!
Härliga bilder!

Kanske bra nu att du vilar dig i form med ögat. Svårt är det, Jag vet. Men kanske viktigt.
Önskar dig och de dina en fin midsommar.
kram!

Svar: Ögat är mycket bättre nu, gick fort över men det ser lite otäck ut. Mycket har jag haft nu men det blir nog bara bättre med semester snart.
Ha det så bra. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Louise Baumgärtner

Skolavslutningar är speciellt! Hoppas att barnen, och du, fått en fin början på sommaren:)

Svar: Ja det är alltid fint. Ha en skön sommar du också.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Bosse Lidén

Tiden och åren rusar iväg. Det är mysigt med skolavslutningar. Vi var på en i Uppsala nyss.
Det verkar som du landat nu på ön. Hur stor är den? Är det okej för dig om jag skickar hit några tusen som är i vägen när jag cyklar på Visbys gator? :)
Sommarkram

Svar: Ha ha, ja skicka hit dom bara. Dom fån nog plats, ön är 5000 kvadrat. Känns som jag landat lite nu efter allt. Det är väl mycket folk på Gotland nu kan jag tänka mig. Vi tänkte åka över dagen sen nån gång på sem, får se om vi får till det. Är ju nära och bra här från Västervik. Bara ta cykeln till färjan. Sommarkram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Pernilla

Så mysigt med skolavslutning. Tiden bara rusar.
EM-handboll DDR gott!

/P

Svar: Ja visst är det härligt. Ha en skön dag på din ö.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :