Bilder på de bästa

 
 
Jag har så mycket bilder på natur, blommor, soluppgångar och solnedgångar från alla håll och kanter och vinklar. 
Skog, hav och från alla promenader jag gjort och gör varje dag. 
Och det är ju fint i och för sig.
 
Men nu vill jag ha lite bilder på våra söta barnbarn också.
Vi träffas ju inte som förr men det gick bra att lösa.
 
Anton och Stella var i stadsparken så vi åkte dit.
Dom åkte med sina kickbike, Stella erbjöd mig att prova men jag tackade nej...
 
 
 
 
Till och med pappa var på g...
 
 
 
Den här goa killen fyllde 11 år i går så jag var och grattade honom på trappan.
Det är ju härligt att ha dom så nära så vi kan ses så ofta.
 
Men 11 år, vart har tiden tagit vägen.
 
Vi åkte sedan till Gunnebo för lite fina bilder på de andra söta tjejerna.
 
 
 
 
 
 
Vi var och lämnade lite varor också.
Och där fick jag lite att sätta i mitt växthus eller ute kanske.
Ska bli kul så nu väntar jag på värmen.
Min djungelgurka kommer nog upp vartefter.
 
 
 Det går inte så fort, men vem har sagt att vi har bråttom.
Blir spännande att se vad som kommer upp. 
 
Det blir lite komunjobb i veckan och en del eget också.
Lite pyssel hemma, nån ledig dag och kanske en sväng ut till ön. 
 
Altså lite av varje som passar mig perfekt.
 
Ha en bra början på nya veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :