Kaffekalas och två födelsedagar.

 
 
I dag har vi varit och firat två födelsedagar på samma gång.
Fanny har fyllt 15 och Bettan fyllde 43 i fredags.
Vi fick gofika med en massa goda kakor och bullar.
Bettan är en hejare på att baka. 
Det var så mysigt att träffa alla barn och barnbarn.
Riktigt lyxigt.
 
Vi planerade upp lite till veckan.
Morfar ska skjutsa Fanny till tandläkaren en dag.
Jag ska gå till Anton och Stella och äta lunch med dom en dag när dom är lediga från skolan.
Bettan och jag kikade lite på planeringen till må bra kvällen.
Och så blev det ju en hel del kramkalas med barnbarnen så klart.
 
I går var vi på fest och det var kräftskiva.
 
 
Mc klubben var vi på i Ankarsrum.
 
 
Jag är inte så glad åt kräftor (äter det gör jag men så lite mat för så mycket jobb...)
Men det fanns pajer som var jättegoda, bröd ost och sallad.
Så ingen behövde vara hungrig.
God mat och en öl i trevligt sällskap, sämre kan man ju ha det.
Visst känns det i dag att man varit ute på galej, tack alla som var med i går.
Det är värt att vara lite trött efter det.
 
Jag brukar vara ledig måndagar och fredagar men jag ska jobba ett tag i morgon.
Det är många som vill ha massage nu och det är ju kul.
En del har inte tagit ut sitt friskvårdsbidrag för året och det är ju på tiden nu. 
Det är faktiskt lika varje år, nov och december blir det mycket jobb.
 
 
Så det blir lite egenföretagarejobb i morgon. 
 
 
Jag gillar amaryllis tycker de är så fina.
Här har jag en vit som snart slår ut.
De står så länge jag brukar köpa flera
 
Nu är det snart natti natti här från oss.
Ha en bra början på nya veckan så hörs vi.
 
KRAM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :