Så mycket skräp

 
 
Vi jobbar på med vårt rivningsprojekt.
Åker iväg varje dag till Björnsholm sorterar och plockar.
 
 
Det är ju tur att det finns maskiner annars hade vi nog fått hålla på.
Vi börjar se ett slut på det nu snart.
I går var vi två vändor till stan med skrot och i dag har vi varit ett varv.
Gubben min har kört och jag har plockat tegel så nu är vi trötta.
Faktiskt skitslut...
 
 
Det här gamla huset är borta nu.
 
 
Jag hittade en hemgjord spade som inte är från i går.
Det är så gamla hus undrar vilka som bodde där.
 
 
Lite tomt blir det ju men i en framtid kanske barn eller barnbarn kan göra något på den lilla gården.
Jag var inne på att sätta skogsplantor...
Vi får väl se, vi ska ro det här iland först.
 
 
När vi kom ut till ön så tog jag ett dopp och det var uppfriskande ska jag säga. 
Jag tog väl ingen längre simtur kanske men så skönt.
Vi tycker att det luktar gamla sopor och skräp om oss.
En skön dusch på det och så lite mat.
 
 
Det blev grillade hamburgare med bröd och hemgjord pommes i airfryern.
Jättegott.
 
Vi gör inte en knop till i kväll det blir tidigt i säng.
 
 
.I morgon ska vi till stan och sova där ett par nätter.
Jag har ett uppdrag i morgon och gubban min ska ut och åka motorcyckel.
Torsdag ska vi tvätta och fredag blir det golf i Oskarshamn.
 
Sedan åker vi ut igen och då ska jag städa här ute.
Det har blivit eftersatt nu i rivningen.
 
En kopp kaffe nu och jag tycker redan kudde ropar.
Men den får väl vänta en liten stund till.
 
 
Natti Natti
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :