Vackra Vänliga Västervik

Godkväll.
 

Tänk att vi kommit till den sista dagen i September och vädret är så skönt, alldeles lagom varmt och soligt.
Vilken härlig höst, men dom vackra färgerna har inte kommit så mycket än men det börjar så smått.
 
Här har det jobbats i hemtjänsten ett par dagar och så blir det ett par dagar med massage, med lite av varje så det blir aldrig långtråkigt.
 
Här får du se en barnsadel till cykel eller moped som vi såg när vi var i Thailand för ett par år sedan och jag undrar just hur säker den är !!!
 
 
En härlig vy därifrån.
 

Ha en skön kväll och en bra början på en ny månad.
 
Kram till alla mina bloggläsare.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mita

Men jisses vilken barnsadel,den ser rent ruggig ut.
Ja i morgon går vi in i Oktober,den riktiga höstmånaden. Hittills har ju vädret varit otroligt skönt,hoppas kan man ju göra att det får fortsätta ett tag till...
Kramiz**

Svar: Ja den skulle jag inte sätta något barn i men dom var inte så noga med säkerheten över huvudet taget där, och körde som bara den. Det kan få vara sånt här väder ett tag till ja, men det känns att luften blir kallare. Kramar
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

God morgn! Första oktober, redan. Visst har det varit en härlig september! Hösten med alla färger är så vacker. Oktober tycker jag också om, men i november blir det lätt grått och trist och träden har tappat alla sina löv. Men samtidigt är det också årdtidernas skiftningar som jag tycker om.
Ja, det thailändska barnstolen är speciell.Men den fungerar säkert. Ofta finns det ju inga alls... utan man har ett par tre barn i fmnen på mopeden, eller mellan sig. Det går bra det också..
Kan känna att jag saknar Thailand och för min del blir det inga fler resor dit. Mina gamla solskador vill inte ha mer sol.
Njuter av din bild!
Kramar!


Svar: Ja varje årstid har sin charm, ha en skön kväll. Kramar
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lena

Hösten kan verkligen vara härlig. Just därför valde jag att gå hem från stan istället för spårvagnen.
Ha de

Svar: Visst är det härlig med en frisk höstpromenad. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :