Det ena ger det andra

 

I går eftermiddag efter jobbet packade jag ihop lite saker och gissa vart jag skulle ?
 

Jo jag var ute på en må bra kväll och träffade många trevliga mäninskor.
Det var ett jättehärligt gäng som jobbar ihop som jag fick förmånen att lära känna.
 

Vi doftade, provade, målade, pratade åt och fikade. Och dom beställde en del.
Visst är det lättare att se och prova det man vill köpa.
Vår 90 dagars nöjd kund garanti är ju suverän, det innebär ju att om man inte är nöjd så får man lämna tillbaka varan och få pengarna tillbaka inom 90 dagar.
 

Så det blev lite provande av läppstift och annat.
Bokning av massage blev det också.
 
Nu är det dags för en må bra kväll i restaurangen på vapengränd igen.
Den 31 maj tänker jag bjuda in till det där jag visar, pratar och har lite erbjudanden under kvällen.
Jag bjuder på fika och hoppas på en trevlig kväll.
 
Jag måste säga att mitt koncept med massage och försäljning av forever funkar riktigt bra ihop.
Det ena ger det andra. Mina verksamheter " gifter sig bra" som en kock skulle ha sagt.
Nya massagekunder genererar nya foreverkunder och samma lika åt andra hållet.
Härligt jobb jag har.
 
 

Ni kanske undrar hur det gick med min nya kudde som jag skrev om för ett tag sedan...
Jag ska tala om att den åkte ut i dag...( inte bokstavligt kanske )
Men min nacke tyckte inte om den så det får bli att ta till den gamla.
 
I morgon händer det grejer här...jag lovar att rapportera det till dig.
 
Natti Natti och sov sött.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Låter ju toppen för dig Gittan 😄 spännande vad skall hända?? Kramen Evas blogg

Svar: Ja det var en härlig dag med många nya möten. PS. Vi ska hämta vår nya bil i morron...Ska bli spännande. Kram. 💟 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Jag kan tänka mig att massagen och "for ever" kombinerat är helt perfekt. Roligt att det går så bra och du är ju så positiv, engagerad och kunning och det är viktigt.
Trevligt med ett nytt event, men det är för långt för mig att åka .
Bra försök med kudden, men allt passar ju inte till alla.
Stor kram!

Svar: Visst är det lättare med allt om man är positiv och glad och jag känner ju att jag vet vad jag pratar om när jag har mina kvällar. Och det är SÅ bra och nyttigt att förverkliga sig själv och verkligen göra sånt som kanske känns lite olustigt i början innan man är van. Ja det är synd att du bor så långt bort annars skulle det vara kul att ses. Ja jag slogs med kudden ett tag men har nu gett upp, som du säger vi är ju olika. Gubben min tycker den är jättebra så då får han en som han kan ha på ön också, inte nåt ont som inte har nåt gott med sig. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Anonym

Hej mormor har du lepstift och smink som du seljer

Svar: Hej Fanny. Jag säljer läppstift och smink. Det kan du få prova någon dag. Kramar.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :