Om att vara spätta

 
 
Vi har varit ute och åkt motorcykel i dag, det är ju mycket som ska hinnas med när det är sommar och fint väder.
Måste ju ta hand om den här pärlan också...
15 motorcyklar var det som hade sällskap och vi har varit på en härlig tur.
 
 
 
I början på veckan hade jag dom här två som sällskap en dag och vi hade inte svårt att hitta på saker att göra.
 
 
 

Avslutade dagen med att hoppa studsmatta hemma i trädgården.
 
Vi har bott på ön i helgen och ska nu bo där och åka emellan till jobben.
 

Jag var med mannen min ut på leverans från hans jobb en ef i veckan.
.

Dom här kom och mötte oss när vi kom men det var säkert något gott där på backen som dom var ute efter.
 
 
 

Ha en bra början på nya veckan. / vi hörs.

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Gittan!
Du ser ut att njuta av livet! Härligt, härligt!
Kram från Ghugge

Svar: Hej, jag njuter i fulla drag. Kul att höra i från dig Ghugge, jag har svårt att komma in på din blogg men gör ett nytt försök nu. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vad trevligt att ge sig ut och åka mc. Farten och fläkten har du i jobbet och tar det med dig även här. Kul!
Mysigt att nu bo på ön och jag hoppas innerligt att ni kommer till rätta med canadagässen. (Att de försvinner...)
Och barnbarnen! Härligt! Jag saknar mina.
Ha det gott!
Stor kram!

Svar: Det var en härlig tur och som du vet tycker jag ju om fart. I går kväll köpte vi med oss varsin sallad och åkte fyrhjuling till gränsö kanal som ligger precis intill hos oss i stan( vi har varit i stan ett par nätter ) Satt där och njöt det vill till att ta vara på guldkornen i vardagen. Det var så varmt och skönt i går, i dag är det lite svalare.
Jag jobbar mycket nu så det blir nog att bo här i bland och där i bland, men det går ju också bra. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

God morgon spättan ;) hoppas du har det bra & får en fin dag kramen

Svar: God morgon du fina Eva. Dagen har börjat bra, lite hemtjänst på morron/fm sedan ska jag handla lite och till simhallen för en massagebeh. Barnvakt i kväll för dom ska på föräldramöte, men hallå vad hände det var ju bara i går vi var på föräldramöte vet ja...Oj vad for det gick. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Pernilla

Så mysigt att flytta ut till ön. Mc-livet har jag lämnat bakom mig. Men jag körde mycket när jag var yngre. Dock ingen väghoj. Jag var en sån som körde offroad.
/P

Svar: Ja där är det mysigt men nu har vi varit i stan ett par nätter. Vi jobbar mycket så det blir så ibland men det är ju bra att det går att välja. I morgon ska vi åka till din ö Pernilla, vi ska åka med Gotlandsfärjan här från Västervik och bo i ett hus som några vi känner har. ( gubben min och sonen känner dom genom jobbet ) Vi ska åka tillsammans med sonen och hans fam det ska bli kul. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Annika

Vad härligt att ni har flyttat ut till stugan. Dessutom helt underbart att åka iväg på en motorcykel tur med vänner. Ha nu en fin avslutning på veckan och en toppenhelg. Kramen

Svar: Vi har nu faktiskt bott i stan ett par nätter , jag har haft mycket på mina jobb och det är inte så varmt heller. I helgen ska vi åka till Gotland härifrån Västervik med sonen och hans fam, det ska bli kul. Trevlig helg till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :