Om att vara på spa...

 

Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle ut på äventyr och det har jag gjort.
Veckan började med ett besök hos kära mor och vi åkte en sväng dit där hon bott förr och jag tror hon tyckte om det. Vi fikade och såg oss omkring där ute vädret var ju så härligt också.
 
Jag åkte till mina tjejer och sov över natt där i onsdags för dom har ju påsklov och då är det ju skönt att verkligen ha lov.
Dagen efter så hämtade vi Anton och Stella på dagis efter lunch och åkte hem till oss.
Dom leker så bra tillsammans kusinerna och har så kul.
Jag gjorde pannkakor till mellis och det var uppskattat.
 

När morfar/farfar kom hem från jobbet så fick han lite massage och behandlingar, dom tyckte nog han behövde det efter en lång dag...
 
 
Både ansikte, händer och ben fick sig en omgång.
 
 
 
Vi var en tur på promenad också till lekparken.
 
Föräldrarna kom och hämtade sina små när dom slutat jobbet, vi åt köttfärslimpa potatis och sås.
Det tyckte dom om, åt så mycket så jag hann inte ta nån bild på det men jag kan upplysa dig om att det smakade.
Ett vattengympa pass fick avsluta kvällen och sedan var jag nog lite trött...
Men så härliga dagar vi haft.
 
Jag har fått kontakt med avlägsna släktingar också, så kul det är.
släktforskning är ju spännande, och bra att träna på engelska.
 
Nu är det en ny dag med nya möjligheter.
Ska ut på massagehembesök, hämta paket och leverera lite varor.
Skapa dig en bra dag / vi hörs.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

hi hi så mysigt :) ja dem kan hitta på dem små :) hoppas allt är bra med dig o att du får en fin dag vännen stor kram

Svar: Ja dom kan dom. Allt bra här hoppas det är så med dig. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vilka fina dagar med de dina. Och jag förstår att din mamma uppskattade att få komma tillbaka dit hon bott tidigare och ofta kommer ju då andra minnen fram igen.
Klart att alla barn tyckte det va toppen att vara hos er och morfar/farfar ser ut att trivas med att bli ompysslad av alla.
Roligt med din släktforskning och kul att se var du hamnar.
Stor kram

Svar: Ja det kändes bra att åka dit med henne och att hon mår bra av att ha sett det. Hon pratar mycket om att åka hem som dom ofta gör. Hon frågar ofta efter min pappa, glömmer bort att han inte finns längre. Det är inte lätt att bli gammal. Man får göra det bästa av det. Ja morfar/farfar njuter av dom små lika mycket som jag gör och blir man så ompysslad också kan det inte bli bättre. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Mita

Vilket härligt spa han fick av småttingarna, och dom tyckte det var jätteroligt förstås..**.. och din mamma fick sin rundtur som uppskattades mycket.
Nu går vi in i vårmånaden April, hoppas den bjuder på skönt väder också
Kram vännen♥

Svar: Ja dom tyckte det var kul att använda lite "smörj" och han njöt...Hoppas att april blir skön, vi har haft sol här i dag men blåst kallt. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

skön söndag min vän hoppas allt är bra stor kram

Svar: Allt bra, jobbat i hemtjänsten hela dagen. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :