En cykeltur över stock och sten.

 
 
En skön cykeltur tog vi på morron i dag över stock och sten gick det. 
Vi åkte på en slinga som även var en hinderbana. 
Och det gick väl så där....men kul hade vi. 
 
 
 
Balans gubben min....balans
 
 
 
 
 
Blåbärsriset börjar blomma. 
 
I går var vi ute på krogen med alla goa tjejer i mitt tjejgäng + våra gubbar. 
Vi var 12 st som gick på Harrys och åt så god mat och dryck. 
Eftersom jag fyllt år så fick jag present och en fin blomma, vi brukar alltid gå ut att äta när någon fyller jämt. 
Det var både kul, gott och jättetrevligt, och ett  härligt tillfälle att ses också. 
 
 
Tack alla för allt i går. 
Ha en skön lördag och en fin Valborg. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Så härligt du fick ha det.
Banan såg lite krånglig ut, glad att jag slapp.
Men så kul att ni sågs och hade en trevlig kväll tillsammans.
Fortsätt helgen i samma anda.

Kram

Svar: Ja det var en trevlig kväll. Det var en slinga som man kunde gå eller cykla och hinderbanan var på sidan om så vi provade bara. Ha en skön valborg du med. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

Men oj va ni är aktiva he he ja balans får man ha :) roligt att ha en aktivitet tillsammans :) ha nu en fin valborg o kram från oss <3

Svar: Det var en slinga som man både kan gå och cykla. Vi cyklade och så fanns det ju såna att klättra upp på bredvid, gick väl så där för mig som du ser.... Lite stel då.... Men kul hade vi. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Ser riktigt kul ut. Så roligt att gå ut och fira med vänner. Och du, vilka fina blommor!
/P

Svar: Ja det har varit en händelserik helg. I går var jag och hjälpte till hos sonen när dom satte upp studsmattan, och det var uppskattat när barnen kunde börja hoppa dom kunde knappt vänta. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Vilken rolig bana! Jag hade gärna testat.
Vad trevligt att samlas ett gäng och gå ut och äta. Och nu var det ju du som skulle firas lite extra. Förstår att ni hade en rolig kväll.
Önskar dig en fin första maj.
Kram!

Svar: Ja det var kul att bli firad med god mat o dryck. Ha det bra och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: www.badtant. bloggo.nu

Oj vad duktiga ni är. Grattis i efterskott. Ha nu en fortsatt fin skön Maj.

Svar: Tack för det. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :