Ändrade planer

 
 
Så här ser det ut på ön i dag, mysigt med regn (ibland) om du frågar mig.
Men jag tänkte gå en långpromenad i dag på fm med min svägerska och det blir ju inget med det tyvärr.
Det får bli lite städ i stället eftersom jag är här ute i dag på förmiddagen.
 
 
Jag har ju bra städ hjälp, har sagt det förut och säger det igen.
 
 
Han heter Björn och vet hur det ska bli rent.
Han dammsuger och jag sitter vid datorn, bra samarbete va ? 
Jag ska in till stan sedan och det är lite som ska fixas där.
Tror jag ska beställa tid för synundersökning för jag börjar få huvudvärk, kan ju vara det..
 
Lite bokföring och leveranser ska fixas.
Ett par dagar i hemtjänsten i slutet på veckan.
 
Lördag- Söndag tar vi med oss våra fyra barnbarn 
till öland. 
Vi har hyrt en stuga på Böda sand och då blir det lek och (förhoppningsvis) bad.
Ska bli så kul att få rå om våra fyra ❣️
Känns som jag jobbat mycket efter semestern och man kan ju tyvärr inte vara överallt även om man vill.
 
Skapa en bra dag / vi hörs.
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Iza

Jag tycker också att regn kan vara mysigt. En sommarkväll somnade jag i soffan med balkongdörren öppen, sen vaknade jag av regnet vräkte ner och slog mot "inglasningen" och taket. Det var så mysigt att bara ligga kvar och lyssna och så visste jag att jag inte behövde göra någonting. Bara ligga och lyssna!

Svar: Visst är det härligt med regn ibland. Skönt att göra ingenting.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Å jag gillar verkligen sommarregn, tycker att det är urmysigt.

Den där kompisen "björn" skulle jag banne mig behöva här hemma, så skönt att någon annan gör jobbet åt en.

Låter mysigt med stuga på Öland med barnbarnen, så glada dom ska vara för att få åka iväg med er.

Kram och ha en fin dag!




Svar: Vi kom hem från Öland i dag på ef. Har haft det jättebra, kommer bilder på bloggen sen när jag hinner. Jag jobbar mycket nu men det ska nog komma snart. Kramar 💕❣️
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vad trevligt att resa till Öland med barnbarnen. Säkert uppskattat även av dem.
Och visst blir dte mycket jobb efter en semester, men hoppas det inte blir alltför mycket.
Kram!

Svar: Vi har haft en härlig helg så nu sover vi nog ovaggade i natt. Kram 😉❣️
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Bosse Lidén

Öland låter trevligt. Hoppas Björn får följa med. Böda i rätt väder är underbart.
Ändrade planer har det blivit många denna speciella sommar 2017 (vädermässigt)
Hoppas det hjälper med synundersökning. Jag har också tänkt beställa tid för en snart.
Söndagskram Bosse

Svar: Ja vädret har verkligen varit upp och ner den här sommaren. Vi har haft jättefint väder på.öland i helgen och så bra vi haft det. Kram 😉❣️
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :