Lite spa och annat.

 
Har haft några härliga dagar på ön med Bettan och fam. Dom har semester och fixat lite i sin stuga. 
 
Vi har jobbat och åkte emellan, maten klar när vi kommit hem.
Det kallar jag lyx...
 
Så mysigt vi haft på kvällarna.
 
 
Vi har haft spa med ansiktsbehandling och fotbad/massage. 
 
 
Vi har blåst såpbubblor.
 
 
Badat i solnedgången.
 
 
 
Gått på promenad
 
 
 
I dag har jag haft en ledig dag, dom skulle åka hem och jag for till stan.
Har tvättat hela dagen och fick lite antonochstellasug....
Och vad gör man då, jo jag åkte och hämtade dom så vi åkte först till ica maxi och åt pannkakor. 
 
 
 
Det var uppskattat. 
 
Sedan åkte vi till en affär till och shoppade lite smått och gott. 
 
 
Och kramkalas också naturligtvis, det var ett tag sedan jag träffade dom.
Jag har jobbat mycket nu ett tag. 
 
 
 
Dom här fick jag av Anton, hjärtat var för att han älskar mig sa han. 
Och vet du, det är ömsesidigt. 
 
Nu väntar en jobbarhelg för mig och det går bra det med. 
Har ju alltid jobbat helg förut men det är ju ett tag sedan. 
Jag har ett semestervik nu ett par veckor till. 
Sedan är det lite nya utmaningar på gång. 
 
Det berättar jag om en annan gång....
 
Trevlig helg. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Mysigt med barnbarn och såpbubblor.

Ha en härlig helg!
Kram

Svar: Visst är det, verkligen sommar. Ha det bra och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

åh va härligt ja vi har ju mest jobbet men nästa vecka är det jobb 4 dar sen sem kram på er o mys på

Svar: Så härligt med semester. Kram och natti natti från mig. 😉😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Så fint att spendera tid med de "dina". Och jag förstår att det är uppskattat av både dig och dem. Att jobba helg går ju bra för då blir dte ju en annan dag som blir arbetsfri. Spännande med dina planer...
Kram och trevlig helg.

Svar: Det är så kul att vara med barnen och det var uppskattat att "spaa" lite av alla. Stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :