Första gången

 
 
Det känns som våren är lite på gång nu det börjar sticka upp knoppar lite här och var. 
I går var vi ute på vår ö för första gången i år och det är alltid så spännande. 
Det såg bra ut allt. 
Vattnet hade varit så högt en gång under vintern så det var ända upp till lusthuset, men som tur var gick det ut igen ganska snabbt så det blev inget förstört.
 
 
 
Vi tog med oss fika, 3 st från fam Berg och åkte ut till paradiset. 
 
 
Visst blåste det lite kallt men det var det värt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan vi åkte hem tog vi en promenad på landsidan. 
 
 
 
Nu är det nya tag som gäller, ny vecka och nya möjligheter. 
Jag ska snart i väg och ta emot min första kund för i dag på simhallen. 
 
Den här veckan blir det lite hemtjänst också, förra veckan var det bara massage nästan. 
Eftersom jag styr det själv kan jag ju göra det som känns bäst för mig, jag måste säga att min kropp mår mycket bättre att göra lite av varje i lagom mängd. Det kan inte bli bättre. 
Och jag tycker om att jobba och jobb finns det hur mycket som helst. 
Full fart, det är ju min grej...
 
Jag ska ha en må bra kväll den 25 april.
Så det är bara att höra av dig om du vill komma, det brukar vara uppskattat med lite mingel, fika och en trevlig kväll i vardagen. 
 

Välkommen på en

MÅ-BRA KVÄLL

Jag bjuder dig till en härlig hälsokväll där du får information om hälsa och Aloe Vera produkter. Du får veta allt om vägen ifrån plantan till den färdiga produkten.

Under kvällen bjuds det på hälsodrink och fika. Det kommer också finnas möjlighet att köpa presentkort på massage, antingen på en specifik behandling eller på valfritt belopp. Passa även på att beställa de populära varorna från Forever som är baserade på den välgörande Aloe Vera-plantan.

En del erbjudanden blir det också på varor och massage. 

Missa inte att pröva lyckan i hälsolotteriet som kommer gå av stapeln under kvällen och ta del av fina erbjudanden.

Plats: Restaurangen på Vapengränd

Tid: Tisdagen den 25/4  kl 18:30

Hör av dig senast den 18 april så jag vet hur många vi blir.
Hälsningar Birgitta

[email protected] 070 – 454 85 26

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad härligt att se små vårtecken som blomknoppar.
Här är det tyvärr tjockt med snö än så länge men det har varit plusgrader några dagar så jag har i alla fall fått uppleva sol och takdropp.

Låter mysigt med en egen ö.

Kram och ha en fin vecka!

Svar: Sol och takdropp är ju så härligt. Det har vi inte haft här för snön har kommit ett par gånger men försvunnit lika fort, utan sol tror jag. En egen ö är riktigt lyxigt, vet inte om jag skrivit det till dig men det är ett arv efter mina föräldrar. En ö kanske inte är nåt man bara går och köper...Men härligt är det. Man längtar ut dit när solen och våren smyger sig på oss. Kram till dig
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva-Lotta

Så härligt när man börjar göra lite vårsaker!

Svar: Visst är det härligt när det blir ljusare och lite varmare. Ha en bra kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vad trevligt att komma ut till ön och då kan jag tänka mig att det känns som om våern är en bit på väg. Trevligt med sällskap också.
Önskar dig en fin vecka med många trevligheter.
Stor kram!

Svar: Ja det känns lite "vårigt" när man kan åka ut första gången och alltid lika kul att se över allt. Visst hade vi trevligt sällskap med och gott fika. Önskar dig också en fin vecka. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Lotta

Underbara bilder! Er lilla stuga ligger så fint. Hoppas många kommer på din "Må bra kväll", låter fantastiskt trevligt.

Kram

Svar: Ja det brukar vara uppskattat med mina må bra kvällar. Kul att göra nåt lite lättsamt och träffas med en fika. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Marita

Men så mysigt med första besöket till ön, då kan man väl säga att det är riktig vår. Vårtecken kommer med full fart nu förresten. Det är det här första späda som man njuter så mycket av.
Kram vännen och ha det gott♥

Svar: Visst är det så att det är det första som är så mysigt. Jag var ute och gick med en dam i går när jag jobbade i hemtjänsten och vi såg blåsippor, så mysigt. Kram och ha det bra du med.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Bosse Lidén

Vad skönt att inget hade blivit förstört. Nu kan ni se fram emot många trevliga stunder på ert paradis.
Vårkramar Bosse

Svar: Ja det var tur, det hade kommit upp lite brädor och skräp och en båt....Den hade kommit från landsidan och den är en av dom sommargästerna som äger den. Han hade åkt över efter stormen och lagt den upp och ner hos oss för den låg och flöt i sjön. Så man ser vad det kan ställa till med. Nu blir det snart vår får vi hoppas. Ha det så bra. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :