Solskenspromenad

 
 
I går blev det en härlig långpromenad i Gunnebo. 
Det var som vår ute lite kallt i blåsten men sol och det är ju så skönt. 
 
 
Härligt sällskap av dotter, måg och en av deras tjejer. 
 
 
Den här lilla filuren träffade vi på och hen trodde nog också att våren har kommit.
 
 
Så mycket det gör när solen skiner. 
Bilderna blir bra och humöret är på topp. 
 
 
 
 
 
Några gamla båtar som inte jag skulle vilja åka med...
 
 
Hjälper nog inte hur mycket man öser...
 
 
Och denna har nog stått ett tag. 
 
 
Söt tjej på stenen. 
 
 
 
Ut med snön och in med våren tycker Leia, och visst håller vi med om det...
 
 
 
 
 
 
En härlig söndag har vi orörd framför oss som vi ska ta hand om på bästa sätt. 
Jag har ju en egen support som jag sagt förut och nu är det lite datorfix igen. 
Mågen min är en hejare på datorer, det han inte kan är inte värt att veta. 
Han fixade virus skydd som gått ut på den i går sen i dag skulle jag skriva ut ett dokument.
Jag kunde inte så han kommer hit sen, en sån support kan jag varmt rekommendera. 
 
Ha nu en riktigt trevlig söndag och en bra början på nya veckan. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Eva-Lotta

Vilken mysig dag ni fick! Det var helt fantastiskt väder :) Så skönt!

Svar: Ja vilket härligt väder det var och är fint i dag med. Vi har haft barn och barnbarn på våfflor här så vi har inte kommit ut än men vi ska nog ta oss en sväng snart. Jag har jobbat lite skrivit en del, ska ha en må bra kväll nu i april. Bor du i närheten är du så välkommen så. Ha en skön kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Vilken härlig promenad ni var ute på.
Fantastiska foton.

Ha en skön Söndag!
Kram

Svar: Ja vilken härlig promenad vi hade i går, känslan sitter ju kvar länge efter en sån härlig dag med så trevligt sällskap. Solen gör oss gott. Ha det bra och stor kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lollo

Jag tog också en solskenspromenad igår. Himlen var klarblå då. Idag var det molnigt på morgonen, men det verkar som att solen kommer nu igen. Det kanske kan bli en solskenspromenad även idag :D
Härliga bilder! Båtarna får mig att tänka på jobbet däremot, där jag jobbar med vrak bl.a. :)
Men nu hoppas jag att vraken väntar på mig till i morgon då det är dags att gå på djupet igen ... :D
Kramis

Svar: Det är härligt väder i dag också. Men så kul att jobba med vrak, låter jätteintressant. Härligt jobb du har jag har alltid tyckt att allt under vattnet är så spännande. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Hej min vän...va mysigt ni haft det vi var oxå ute med barnbarn o ena dottern i Ystad o hade det gott ännu kallt men man ser ljuset av våren :) ta hand om er o kram från oss <3

Svar: Visst är våren på väg, det märks. Men det gör inget om den tar lite tid på sig så man kan njuta av den. Kram Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Vilka fina vårbilder från er promenad och i så härligt väder. mysigt att ha med ett av barnbarnen. Alltid kvalitetestid.
Och visst är det skönt att det nu är vår i luften igen. Hoppas att herr Vinter nu vilar sig för jag tror han behöver det.
Kram!

Svar: Ja hoppas att han går i ide nu, vi behöver vår. I dag blir det en tur ut på företagsmassage och göra dagen för några anställda på landstingstvätten, dom behöver det. Stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Pernilla

Så härliga bilder. Ta inte den där båten till er ö, sen när ni ska bege er dit. Den ser inte så säker ut.
/P

Svar: Nej den båten tar vi inte, då går det åt pipsvängen med oss...
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Anonym

Så fantastiskt härligt 😊. Vackra bilder och du skriver så bra. Mvh Anna

Svar: Tack snälla Anna, vi hade en härlig härlig dag där på promenaden. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :