Höst.

 
Lite höstbilder har jag varit ute och fotat. Som du vet tycker jag om hösten, en härlig åstid är det. 
 
 
Det börjar bli vackra färger ute så det vill till att njuta av dom och det gör jag.
Mycket regn har det kommit här men härliga höstdagar kommer säkert. 
 
 
Jag hade tjejerna här i torsdags så vi tog en promenad efter maten och tog lite fina bilder.
 
Det blev både bullbak och hårinpackning sedan så vi hade lite spa + bakning den dagen. 
 
 
 
 
 
Bra hjälp i köket och bullarna blev jättegoda. 
 
Lördagsmorron passar mig perfekt att skriva ett litet blogginlägg här. 
Vaknar ju tidigt, en hel orörd ny dag framför mig som vi får se vad den har att erbjuda. 
Den blir säkert fylld med något bra, det brukar mina dagar bli. 
 
Snart börjar jag nya jobbet på halvtid, håller på att förbereda lite till det. Passar mig perfekt tycker mycket om de gamla och är van att lägga upp dagen själv. Blir jättekul. 
 
En tur till mamma blev det i veckan och hon var så nöjd och glad när jag kom. 
Lite foreverleveranser, massage och bokföring som vanligt. 
 
Fyller mina dagar bra som du ser.
 
Jag ligger inte på soffan och äter praliner.....föresten tycker varken om det ena eller andra. 
 
Nu sparkar vi i gång denna regninga dag.
Ha nu en riktigt trevlig helg.  /  Gittan.
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Jag gillar inte hösten men tycker däremot att den är vacker.
Vad mysigt att flickorna fick baka bullar med dig.

Kram och ha en fin helg!

Svar: Vi hade så mysigt och dom tycker om att baka. Visst är hösten vacker. Kram 😉❣️
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

Underbart med hösten Gittan såå fina bilder :) stor kram till er från oss <3

Svar: Visst är det vackert. Kram till er.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ghugge

Härliga höstbilder och full fart framåt förstår jag, hi,hi👌👏
Kram

Svar: Visst är det så. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Vilka vackra höstbilder! Och den här delen av hösten tycker jag också om. Naturen sprakar av färger och det är fint att vistas ute. Men kanske hinner jag uppleva lite ab det också. Det är mer mot sluter av oktober och framåt jag tycker det är trist. Men aööt blir ju till det en själv gör det till och positiv är jag.
Mysigt med besök av dina tjejer och så roligt ni har tillsammans.

Önskar dig all lycka på ditt nya jobb och visst kommer det att bli bra.

Stor kram!

Svar: Tack, ja det blir jättekul att börja på måndag. Så bra för dom boende med lite massage och framför allt socialt också. Kram 😉❣️
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :