Midsommar

 Då har vi kommit till dagen före midsommarafton igen...det känns som det var i förrgår det var midsommar förra gången. 
Jag har fixat lite midsommarfint på ön.
 
 
Varit nere och krattar stranden efter våra objudna individer. Först höll jag på att blåsa i sjön...tänk om jag hamnat på Gotland. Det hade inte varit kul.
Sen fick jag gå och ta på mig en fliströja, men hallå...midsommar och det är så kallt och blåsigt.
För att par veckor sen var det så varmt att man nästan inte fick luft, vad är detta för något.
Men nu är det ju så som tur är att vi inte kan styra vädret. Så regn, blåst, storm eller sol....vi får ta det.
Vi har dansat kring stången i regnkläder många gånger.
Men nu är det....
 
 
 Och det är SÅ skönt.
Jag önskar dig en skön och trevlig midsommar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Oavsett väder så önskar jag dig en härlig midsommar.
Själv firar jag med sonen, äter god mat, myser och har det fridfullt.

Varm Kram

Svar: Det låter mysigt. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Pernilla

Jag hade fiskat upp dej om du flutit i-land här på Gotland. Men du hade nog frusit.
Jag ska försöka få till lite Midsommar känsla jag också.
/P

Svar: Det låter tryggt Pernilla men tur att jag blev kvar på ön. Ja det hade nog blivit kallt. Ha en skön fortsättning på helgen.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Millans Värld

Ha en riktigt härlig midsommar!

Kram

Svar: Tack det samma till dig. Kramar 💖
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :