Om att fira en sexåring

 
Söta Stella fyller sex år i veckan som kommer.
I går var vi där på kalas.
Gott fika och så fin tårta åt vi.
Kul att träffa alla och umgås en stund på lördagseftermiddagen. Mysigt. 
Kusinerna lekte och vi spelade spel som hon fått.
 
 
Det pysslas mycket när dom kommer tillsammans.
Och såna presenter är ju alltid uppskattat i den åldern. 
 
 
Här ser vi en nöjd sexåring, men vart tar tiden vägen...
Hon föddes ju nyss....
Det vill till att ta vara på det, och ta vara på tiden med barnbarnen det gör jag.
Jag hämtade dom i fredags på fritids och Anton kramade mig och sa när jag kom i går:
"I går farmor då hade vi det skitmysigt"
Vi åt på restaurang, jag hjälpte dom att bada och göra sig i ordning till natten. 
Det är gulkornen i vardagen som man måste ta vara på. 
 
I dag blir det en tur till ön för att göra höst där ute.
Var sak har sin tid, hösten är på väg även om det fortfarande är väldigt varmt.
Men tiden går, vår och sommar kommer igen. Det är jag säker på. 
 
 
Ha en trevlig och skön söndag. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad mysigt med kalas och tänk vad tiden går.
Tårtan ser väldigt god ut, blev lite sugen..

Ha en skön Söndag, var rädd om dig fina du!

Svar: Det var jättegott kalas, och visst går det fort. Det märker väl du på din lille kille. Man märker det mer när barnbarnen kommit hur fort det går. Trodde tiden skulle kunna gå lite långsammare då men det bara rullar på. Var rädd om dig också och kram på dig. 😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Läste om den tråkiga delen av livet. Och så är det- Livet har sin gång och ett slut. Men trist är det.
Fint att fira Stella som fyllde år och mysigt att ses alla tillsammans. Tiden går så fort så det vill till att hänga med i svängarna.
Önskar dig en fin vecka.
Kram!

Svar: Ja så är det , en del av livet. Barnbarnen växer så fort och vi var på ett trevligt kalas. Vi är på Cypern nu det är varmt och skönt här. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :