Från morgon till kväll

 
Så här såg det ut i morse när vi åkte från ön vid kl kvart över fem. 
Lite disigt, 11 grader så underbart skönt jag gillar det här vädret. 
 
 
Lika härligt är det i kväll här ute.
20 grader, lugnt och stilla. Solen har nyss gått ner.
 
Men där mellan har det hänt lite.
Jag har jobbat komunjobb hela dagen och en egen kund efter kl 16.
Många härliga möten som jag alltid har på jobbet. 
Det kallar jag full dag.
Vi hade en date efter jobbet maken och jag.
 
 
Vi åt jättegod mat på Thai Hoa och efter det handlade vi. 
 
Kvällsbadet gjort, jätteskönt 20 grader i vattnet än. 
Det vill till att passa på, och jag tar vara på alla tillfällen att bada, 
 
 
 
Nu är det snart natti natti i stugan.
Går man upp halv fem så kommer John Blund tidigt till oss på ön.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilken vacker omramning din dag hade med dessa stämningsfulla foton från morgon och kväll.

Önskar dig en fortsatt härlig onsdag!
Kram

Svar: Vi har haft urnsättning i dag. Min bror och jag har varit vid graven. Det var fint och känns ändå bra. Cirkeln är sluten nu. ❤️ Sedan har min bror och svägerska varit hos oss på ön och ätit middag. Vi har haft jättetrevligt. Ha det bra. Kram 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Men vilka fina bilder !! Wow man häpnar. Kram

Svar: Tack, ja det är en viss skillnad på dom. Ha en skön kväll. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :