Nattgäster och en cykeltur

 
Dom två minsta har sovit hos mig i natt.
Och dom två största var på stan med ett par kompisar.
Alla glada och nöjda.
 
I kväll åkte vi ut på en cykeltur.
Tittade på alla konstverk som är målade här i stan. 
Så fint och vad duktiga dom är.
 
 
Det ser ju mycket roligare ut än bara väggar.
 
Vi cyklade runt här det var många konstverk att titta på.
Vi blev hungriga så vi åt lite mat och en öl på Guldkant.
Sen en tur ut till kulbacken.
Tittade på unos torn och den fina utsikten över Västervik. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stella tyckte det här konstverket såg ut som en inbakad pizza...
Kanske det, med ben....
 
 
 
 
Chillar lite 
 
 
Avslutade cykelturen med en glass på stan. 
 
Som sagt, två mysiga nattgäster har jag haft.
Pannkakor, glass och popcorn har vi ätit.
 
 
 
 
Stella dukar till pannkakslunchen. 
 
 
I morgon ska jag ut på nya äventyr.
Vart det bär i väg kommer på nästa inlägg.
Som du vet växer det inte gräs under mina fötter.
Natti Natti. 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Mysigt med nattgäster!

Kram och ha en fin Söndag!

Svar: Ja visst är det. Jag är på Öland med en kompis på spahotell nu. Så härligt, bilder kommer. Kram och ha en skön dag du med.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Säger samma sak : Vad mysigt med så fint nattbesök :-)) Bra med barnbarn som hjälper till att duka också. Det är fint på Öland. Kram

Svar: Ja det är så mysigt. Visst är det härligt på Öland, så skönt att "spaa"Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :