Kall blåst och barnbarnshelg

 
Pannkakor med glass och jordgubbar det bjöd jag Anton och Stella på i går när jag hämtat dom från skolan. 
Ett mellis som var uppskattat ska jag tala om. 
Dom skulle sova hos oss över natt och vi har haft det så mysigt.
Det blev taccos i går kväll.
 
 
Vi sitter ofta och målar teckningar när dom är hos oss.
Det är så skönt och rogivande att måla. 
 
 
Vi besökte lekparken men det blåste så kallt.
 
 
 
 
Som sagt väldigt soligt men mycket kall blåst.
Vi köpte med lite fika som vi tog där och det går ju alltid ner. 
 
 
Jag tror bestämt att det är en ny medarbetare på Gustafssons. 
Söta och goa Anton, kanske blivande chef.
 
Ett par dagar med våra goa barnbarn har vi haft och vi är ju inte 22 längre så visst blir man trött. Men dom är så mysiga så det gör vi om. 
 
Jag lovar att det blir en tidig kväll här.
Vi ställer ju fram klockan också.
Hoppas det kan göras om så vi får normaltid ( dvs vintertid alltid ) 
Jag tycker det är så dumt att hålla på att ställa om klockan hela tiden.
Jag mår inte bra av det.
Konstigt att en timma gör så mycket men det gör den, för mig i alla fall.
 
Ha en skön kväll / Natti Natti
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Mysigt med barnbarnsdagar.
Förstår att pannkaka och glass går hem hos barnen.

Jag brukar alltid ställa om de klockor som inte gör det automatiskt innan jag lägger mig så har jag rätt tidszon när jag vaknar.
Själv blir jag inte berörd på något negativt sätt av tidsomställningen men vi är alla olika.

Ha en skön Söndag!
Kram

Svar: Jag brukar också göra det innan vi lägger oss, men det hjälper inte. Blir så trött ändå. Skönt att du inte känner av det. Ha en skön söndag jag ska åka och hälsa på mamma en sväng i dag. Kram 💞💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

En kvalitets dag med andra ord, jag märker inte av tiden sådär men i dag är det kallt o blåsigt här :( kram på er

Svar: Jättekallt, blåst och regn här i dag. Inget ute väder precis. Vi tänkte cykla en sväng men får väl se hur det blir med det. Kram 💞
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :