En fin dag.

 
Hoppas du har haft en fin mors dag.
Det har jag haft.
 
På förmiddagen var vi i kyrkan. 
Vi var inbjudna till gudstjänst med tacksägelse.
Klockorna ringde till minne av mamma.
Vi fick med oss ett fint ljus som vi tände till hennes minne, så fint.
 
Vi svängde snabbt om till en dansuppvisning där tre av barnbarnen gått och lärt sig en massa under året.
Så duktiga dom är och så duktiga ledare dom har som kan lära dom så bra.
Det är så kul att se. Nu har ju våra gått ett tag så dom har ju stått i centrum förut.
Men dom mindre som är 4-5 år det är så kul att se dom.
Dom tittar mest efter mamma o pappa eller dom som är med.
Och vinkar så glatt så, kanske glömmer bort lite vad dom ska göra.
Men alla var så duktiga. 
Så bra för dom att börja så tidigt att uppträda.
 
Det är ju mors dag i dag.
Det här fina fick jag av världens bästa barn med världens bästa respektive och naturligvis världens bästa barnbarn. 
Tack så mycket ni är bäst. 
 
 
Så fint citat och så god choklad, den ska jag festa på i kväll för det tycker jag att jag är värd.
Tack så mycket alla mina älsklingar.
Älskar er.
 
 
 
Tjingeling ha en skön söndagskväll. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Härlig dag du fick och mysigt när barnen visar att man är uppskattad!

Kram och ha en fin början på veckan!

Svar: Visst är det härligt. Kram kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :