Natti natti

 
 
 
Kvällen här har varit väldigt lugn.
Vi har hängt framför TVn en del.
Vi har köpt pizza så det har varit en riktigt lat- dag här.
Men så skönt, det behövde jag.
Det är så fullt upp på jobbet. 
 
Jag har ju förstås jobbat lite, skött lite bokföring som jag inte hunnit i veckan. 
Bilden jag har på mitt skrivbord är på mig när jag körde folkrace. 
Så kul det var, men det var en del av livet. 
 
Jag har haft lite egen tid i dag med.
Varit på yoga och det är så skönt.
Jag försöker gå en gång i veckan.
Väldigt avkopplande.
Det är ingen avancerad yoga som man står på huvet och sånt...nej mjukyoga för rygg och nacke. 
Det kan rekommenderas. 
 
 
Jag gjorde  lite höst fint på jobbet här om dagen. 
Plockade in lite fina löv från skogen och ett batteriljus får stå vid min dörr och välkomna mina kunder. 
 
 
Det är fortfarande varmt ute i dag var det 14 grader. 
 
 
En sommar bild kan vi väl titta på.
 
Nu.är det nog dax att sova här i stugan tror jag.
 
 
Natti natti från mig / 
 

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

mysigt med yoga vännen, jag gick på det innan för utmattade o det var härligt :) fin lördag kram till er o hålsa

Svar: Ja det är jättebra för både kropp och knopp. I dag ska vi på sjuårskalas med tårta och allt som hör till. Hälsa du med och kram på er.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: FSHD Daniel

Det är härligt att ta det lugnt när man behöver. Har fått upp ögonen lite för yoga, de få gånger jag provat var de väldigt avkopplande.

Svar: Visst är det härligt med yoga, skönt för kropp och knopp.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :