Må bra kväll.

 
Så mycket fina bilder det går att ta nu med alla vackra färger som det kommer framöver.
 
 
 
 
Än så länge är det det ju övervägande grönt med man ser skiftningarna. 
Det är så vackert.
 
Jag har ju haft min vanliga må bra kväll nu i veckan.
Vi var 25 st som skrubbade händer, pratade, fikade provade forevers härliga och välgörande aloe vera produkter. 
Vi hade en mysig kväll alla var nöjda. 
 
 
 
 
Nu är det beställt varor som ska levereras och då får jag ju tillfälle att träffa alla trevliga personer en gång till. Det är ju inte dumt. 
 
Veckan har varit lugn annars, lite av varje som vanligt i mitt liv.
I går kväll var jag en sväng på stan med mina tre tjejer, Bettan Fanny och Leia.
Det var tjejkväll på stan men vi är nog rätt lika dottern och jag...
Vi är inte mycket för att handla när det är så mycket folk.
Det är för jobbigt, bättre med lite lugnt.
Jag var med dom en liten stund sedan åkte jag vidare och tittade på dom andra barnbarnen. 
Dom hade föräldramatch i fotboll.
Och det ville jag ju se, dom spelade för fullt och var så duktiga alla. 
 
Vi får väl se om vi tar en tur ut till ön i helgen, det är nog inte omöjligt kanske. 
Det var nåt fönster som behövde lagas hörde jag talas om på vår lilla gård Bullerbyn.
 
I dag har jag varit ledig, så skönt.
Jag började dagen med att gå på massage och det var inte så dumt.
För en som har svårt att komma ner i varv är det riktigt bra.
Jag går regelbundet det är bra för kroppen.
Och i går började jag på yoga.
Ops vad jag tar hand om mig då, det är nödvändigt. 
Jag måste ju ta hand om mig själv om jag ska kunna ta hand om andra...
Visst är det så. 
 
Fredagsmyset i kväll består av hemgjord rotmos och bacon.
De ni. 
 
 
Ha en riktigt trevlig helg och ta hand om dig.
 
Tjingeling. 
 

Kommentarer :

#1: Ros marie

Ja visst är det härligt med höst jag älskar den och att fota naturen. R-M.

Svar: Ja det blir många fina bilder.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Lisa

Fina bilder. Älskar att fota höstbilder. Ha en fin helg :)

Svar: Visst är det härligt. Maken min tycker att det tar lite tid om vi är ute och går jag stannar ju så fort jag ser nåt fotobjekt. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Hösten har ju sin tjusning den också. Så roligt att "må bra kvällen" blev lyckad. Detär ju det man hoppas på.Fint att du också unnar dig massage och annat som gör att du också mår bra. Nog så viktigt. Lätt att glömma bort sig själv.
Kram och trevlig helg

Svar: Visst är det mysigt på hösten, lugnt skönt med härliga färger ute. Hög och härlig luft då är hösten som bäst.Det är ju så viktigt att ta hand om sig om man ska kunna ta hand om andra. Jag ger mycket av mig själv på mina jobb. Men trivs så bra.
Trevlig helg och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :