Där kom den

 
 Tänk att den kom till slut.
Vit, frisk och härlig.
Lite blöt har den ju varit men så mysigt när den äntligen kommer.
Jag vet att inte alla tycker som jag men jag älskar snö.
 
 
I dag hade jag en långlunch.
Först var jag ute och åt med gubben min och sonen (eftersom dom jobbar ihop)
Det var länge sedan vi åt lunch ihop, riktigt trevligt.
Vi var på kulbacken här i stan. Mathias och jag åt blomkålsoppa SÅ god den var.
Väldigt god mat har dom där det kan jag rekomendera.
Bengt åt strömming och det tyckte han om.
Då kan man lika gärna svälja en flaskborste, så tycker jag om strömming. 
 
 
 
När jag kom tillbaka till jobbet gick jag en långpromenad med kameran naturligtvis. 
Man kan ju ta fina bilder i det här vädret.
Det har ju kommit lite knoppar på en del träd hoppas dom klarar sig. 
 
 
Tillbaka på jobbet för lite massage innan kvällen.
Pigg och glad efter en frisk skön promenad.
 
 
Ha en trevlig kväll.  
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :