En solig dag.

 
Det har varit väldigt fint promenadväder i dag.
Vi tog en långpromenad runt Maren här i stan.
 
 
  Jag gick med Lisbeth och Håkan.
Bengt ville inte följa med för han ville vara hemma och göra levergryra.
Då gick jag mer än gärna ut...
Jag gillar inte lever men det gör han desto mer, alla glada och nöjda.
 
 
 
 
Så härligt och solen skiner, vi har tankat D- vitaminer i dag må jag säga.
 
 
Efter promenaden åkte Lisbeth och jag till Max och åt en hamburgare till lunch.
 
 
Det var riktigt gott.
 
Sen åkte vi en tur till kyrkogården och tittade till det.
Och naturligtvis tog vi en sväng ut till stugorna också.
 
 
 
 
Det är väldigt högt vatten nu, bryggorna ligger "i blöt"
Men det brukar det ofta vara så här års.
 
 
Havet och skogen, älskar det.
 
 
 
 
Ja, en skapligt lång promenad blev det.
Nu står kålpuddingen i ugnen så det blir kvällens mat,
Det är ju så gott.
 
Ha en skön lördagskväll.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer :

#1: Pernilla

Det blev en rejäl tur. Så fint det är med det låga ljuset och stilla vattnet.
/P

Svar: Ja vilka fina bilder det blir så fort solen är framme.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :