Söndag, sol och fint väder

 
 
Hoppas du har en riktigt härlig söndag.
Här på ön har jag just tagit en liten fotorunda som jag brukar göra här ute.
Och helst på morron när det är så lugnt på vattnet.
 
 
Det har regnat i natt men nu är det fint väder med sol och blå himmel.
 
 
Två olika bildstilar.
Jag lyssnar ju på mina fotokurser.
Brukar ha mina lurar i öronen och ligga i sängen, det är så mysigt. 
(för att inte störa han jag bor med)
Jag vaknar ju alltid så tidigt.
 
 
Kunde ha rätat upp den lite ser jag nu.
Jag blir ju mer noga nu när jag tänker på hur jag tar bilden.
Det är inte alltid lättare ju mer man lär sig...
 
 
Men i vilket fall så har jag gått en runda här på ön.
 
 
Mycket som blommar och så underbart med havet, skogen och lugnet som är här ute.
 
 
 
 
 
 
Jag tycker om svart /vita bilder, dom blir ofta så fina.
 
Ha nu en skön söndag och en bra början på nya veckan. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :