En höstälskare

 
 
En härlig höstmånad är snart slut och en vintermånad börjar.
Här är det fullt upp som vanligt.
Jag hinner inte med bloggen så mycket nu men plötsligt så kommer ett litet inlägg.
Måste ju vila från läsandet ett tag i bland och inte vet jag hur jag ska komma ihåg allt jag läser.
Känns som minnet är en teflonpanna typ, det bara försvinner lika fort som det kommer in i huvudet.
Men men, det löser sig väl till sist får vi hoppas.
 
 
Som sagt och som ni vet att hösten är min bästa årstid.
Så härligt med alla löv, mökret och lite regningt ibland.
Ja jag vet att jag är lite konstig, men så är det.
Sedan tycker jag ju om soliga höstdagar också naturligtvis.
 
 
En morgon på väg till jobbet.
 
 
 
 
Vi var ute på ön en sväng i söndags.
 
 
Leia var med och vi tog lite fina bilder.
 
 
Stannade i bullerbyn och plockade upp lite potatis.
 
 
Dom är jättefina.
 
 
Höstfärgerna.
 
 
 
 
Så här är det nog som vanligt, full fart.
Jag jobbar och varvar med plugg.
En del eget företagande emellanåt..
Jag kan nu ta emot mina kunder på vapengränd igen.
Det känns så skönt att vara på samma ställe med mina jobb.
 
Men visst hinner jag med att träffa barnbarnen också.
Vi var med Anton och Stella till simskolan i söndags.
Det var kul att se dom.
Tjejerna har vi träffat också.
Till helgen blir det tjejträff och ett kalas som ska averkas också.
 
Trevlig kväll.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :