Lite kunder och en åktur

 
 
 Hösten börjar komma närmare nu och inte mig emot som du vet.
Jag älskar hösten med den lite svalare luften.
Och så fina färger det finns ute.
Vi var ute och åkte lite förut gubben min och jag.
Jag ser ju fina bilder framför mig så han fick stanna allt ibland. 
 
 
Vi var ute och åt med Lisbeth och Håkan en kväll i veckan på Slottsholmen här i stan.
Maten var väl bra men inte det bästa jag har ätit. 
 
 
 Vi har också varit ute från jobbet med de boende på vapengränd.
Hade med fika och åkte runt för att se på de fina målningarna som dyker upp lite varstans i komunen. 
 
 
 
 
En tur till ön tog vi en dag och hade tur att få med det här glada gänget.
Fikakorgen med naturligtvis.
 
 
Eftersom jag börjat på en kurs så sitter jag ofta med näsan i mina böcker.
Det är så intressant och mycket att ta in.
Jag har tänkt på den kursen ganska länge men plötsligt händer det. 
Kost och näringsrådgivare ska vi bli när vi blir klara. 
 
 
Mysigt på balkongen här i lägenheten.
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag jobbat med mitt eget företag hela dagen.
Kunder på simhallen (är ju kvar där än)
Jag har gjort ganska mycket moving cupping.
Det är koppar av silkon som man drar på ryggen.
Jätteskönt, det kan jag verkligen rekomendera att du provar. 
Bra för blodcirkulationen och mycket avkopplande.
 
En ledig dag i morgon så vi får se vad den har för kul att erbjuda.
Natti Natti.
 

Kommentera inlägget här :